Time
about

    Name: sudut_gelap
    From: Jawa Barat
    About me: Manusia yang menyukai kegelapan dan hembusan angin
    More..
Hate and love
  • Hate : Sadness,teardrops
  • Love : Wind,Smile
Miauw...!
Name :
Web URL :
Message :
:) :( :D :p :(( :)) :x
AAA
Credits
Layout design by: Pannasmontata
Wednesday, August 30, 2006,2:34 AM
aku akan MATI
kurasa aku akan mati...
kepalaku sakit...
badanku sakit...
jiwaku pun sakit...

dia ada...mungkin memang ada
dia menggerogoti tubuh dan jiwaku
nikmat baginya kesakitanku
indah baginya denyut jantungku yang terputus-putus

dia ada...tapi hanya aku yang tahu
aku merasakannya dalam tubuhku
sebentar lagi...tunggu sebentar lagi
dia akan muncul!!

kurasa...sebentar lagi
mati..mati..mati..mati.....
kurasa sebentar lagi...
kurasa sebentar lagi ... AKU AKAN MATI
posted by sudut_gelap
Permalink |